השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין אנר אבילוב

    עורך דין וליטיגטור אנר אבילוב

    עורך הדין אנר אבילוב המתמחה בייצוג חברות ולקוחות פרטיים, רכש את ניסיונו במשרד המשפטים (פרקליטות האזרחית) ולאחר מכן במשרד עורכי דין מוביל ומדורג במדרגי האיכות האיכותיים ביותר בתל אביב, שם רכש ניסיון רב בפתרון סכסוכים בעלי פרופיל גבוה ושאלות משפטיות מורכבות ביותר.

    בשל ניסיונו, עורך הדין אנר אבילוב מנהל את הסכסוכים של לקוחותיו מתוך ראיה אסטרטגית רחבה תוך תרגומה לפעולות טקטיות המותאמות למאפייניו הייחודיים של כל מקרה ומקרה כך שיעניקו ללקוחותיו יתרון יחסי על הצד השני, וזאת תוך התייחסות מרבית לדרישות לקוחותיו.

    עורך הדין אנר אבילוב מעניק ללקוחותיו רשת ביטחון המורכבת הן ממתן שירות משפטי וליטיגטורי מקצועי, אמין ויעיל, והן מרשת מומחים מקצועיים בעלי שם דבר בתחומם לרבות: רואי חשבון, מהנדסים ומומחים אחרים הדרושים לצורך קבלת התוצאה הרצויה בכל תיק המנוהל על ידי עורך הדין אנר אבילוב.

    ליטיגטור מה זה?

    המונח ליטיגטור נגזר מהמילה ליטיגציה. פירושה בעברית של ליטיגציה הינה התדיינות. ליטיגציה היא דרך מקובלת לטיעון בבית המשפט והיא מתבצעת על ידי עורך דין. ליטיגטור עורך את טיעוניו בתחומים שונים בעולם המשפט, ובין היתר במשפט האזרחי והמשפט המסחרי. ככלל ליטיגטור מצוי בכל דיון המגיע לבתי המשפט. בשונה מרוב מדינות העולם, שם הבינו כבר לפני שנים רבות, כי יכולת ניהול תיק בבית המשפט אינה קשורה רק להבנה המשפטית של עורך דין, אלא בשילוב של ההבנה המשפטית יחד עם כישורים נוספים הנדרשים לליטיגטור לרבות חשיבה אסטרטגית, יכולת כתיבה ספרותית, הבאה, יכולות וורבאליות, יכולות שכנועה ועוד.. תחום זה נהנה בישראל מפריחה רק בעשרים-שלושים השנים האחרונות בהן החלה התמחות מוגדרת של תחום הליטיגציה. משרדים החלו להקים מחלקות בהן פועלים עורכי דין בתחום הליטיגציה. משרד עורכי הדין אנר אבילוב, הינו משרד עורכי דין בוטיק מן הבולטים ומנוסים בייצוג תובעים ונתבעים בתחום המשפט האזרחי (חוזים, קניין, נזיקין, תביעות כספיות ותביעות רכוש), המסחרי, ובייצוג תביעות ייצוגיות.

    מהם מעשיו של ליטיגטור?

    ברבות השנים בהם נוצר עומס על מערכת בתי המשפט וכיום נעשים ניסיונות להפחית מהעומס ובתוך כך שונו סדרי הדין בהליכים האזרחיים, כך שלבית המשפט ניתנה יד רחבה לקבל החלטה שיש בה כדי לקדם ולזרז את ההליך ובכך את חקר האמת. כיום, מנסה מערכת המשפט להחזיר עטרה ליושנה ולחזור לטיעונים בעל פה לרבות סיכומי הצדדים והכל כדי לצמצם עד כמה שניתן את התארכות ההליכים המשפטיים. כך, קובעת תקנה 74 לתקנות סדר הדין האזרחי, התשע"ט-2018 שסיכומי טענות בעלי הדין יישמעו בעל פה בהקדם האפשרי לאחר סיום הבאת הראיות. כך גם, בכל הקשור להגשת בקשות לבית המשפט צומצמה יכולת בעלי הדין להגיש בקשות לבית המשפט לאחר הגשת כתב הטענות האחרון בתיק, ובעלי הדין אמורים להגיש רשימת בקשות לפני דיון קדם המשפט הראשון. המטרה של השינוי תקנות סדר הדין האזרחי, היא לגרום לעורכי הדין ה"ליטיגטורים" להיות מוכנים כבר בשלב המקדמי של ההליך המשפטי לנהל את התיק כולו, דהיינו אפס סובלנות לרשלנות בעלי הדין וערוכי דינם. אולם בית המשפט הוא שדה קרב שמתנהל על פי חוקים משלו, על כן לכישוריו ויכולות ניתוח של הליטיגטור השפעה מכרעת.

    ליטיגטור – סנגור

    אם כן, תפקידו של עורך דין ליטיגטור הינו לתפקד כטוען השוטח את טיעוניו בפני בית המשפט, בדרך שתשכנע יותר מכל את בית המשפט בצדקת טענות הלקוח שלו, או לכל הפחות תעמיד בסימן שאלה את טענות הצד שכנגד. גם לתפיסת בית המשפט את הליטיגטור הטוען בפניו יש משמעות, ועל כן מלבד היותו של הליטיגטור בעל יכולות ורבליות משכנעות, עליו להיות גם עורך דין אמין ומוערך בעיני בית המשפט. משרדו של עורך הדין אנר אבילוב, מתמחה בתחום המשפט האזרחי והמסחרי ומייצג נאמנה את לקוחותיו בין אם מדובר בתובעים ובין אם מדובר בנתבעים, לרבות בתובענות ייצוגיות. אם הנכם זקוקים לעורך דין שיוציא את צדקתכם לאור, הנכם מוזמנים לפנות למשרד עורכי הדין אנר אבילוב שישמח לשרת אתכם נאמנה לכל אורך כל הדרך.

    חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום