השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין פתיחת חברה

    עורך דין להקמת חברה

    חברה משמשת כאישיות עצמאית ונפרדת מבעלי מניותיה, והיא מאגדת בתוכה זכויות וחובות שנוסחו על פי תקנון החברה. למעשה, תקנון החברה הוא חוזה בין בעלי המניות לחברה ועל-פיו הכל אמורים להתנהל. על כן, מומלץ מאוד שאת תקנון החברה יערוך עורך דין חברות. דיני חברות, הוא חלק מהמשפט האזרחי, אך הוא זוכה להתייחסות כתחום משפטי נפרד. קיומה של חברה מתחיל מיום ההתאגדות המצוין בתעודת ההתאגדות ועד לפקיעת ההתאגדות, כתוצאה מחיסולה של החברה אשר יכולות להיות מסיבות שונות. והתאגדותה של החברה מתחיל ברישומה ברשם החברות אשר הוא הגוף הסטטוטורי והממונה על רישום חברות בישראל. הדרך הנכונה לפתיחת חברה אמור להתחיל במשרדו של עורך דין המתמחה בפתיחת חברה, אשר יוכל להבין מבעלי המניות לגבי סוג החברה שברונם להקים/לפתוח, חלוקת הכוחות והתפקידים בין בעלי המניות, את הצרכים של בעלי המניות ועניינים נוספים שיכול ויהיה צורך ליתן להם מענה בתקנון החברה או בהסכם מייסדים או בהסכם שותפים. בנוסף, על עורך דין פתיחת חברה לוודא טרם הגשת בקשה לרישום/פתיחת חברה שהשם הרצוי לחברה אינו מהווה הפרת סימני מסחר ואינו מטעה או אסור על פי דין צרכנים עורך דין אבילוב אנר, מתמחה במשפט המסחרי ובפרט בהליכי פתיחת חברה, כתיבת תקנון חברה, הסכמי מייסדים או הסכמי שותפים, וליווי וייעוץ שוטף לחברות ויחידים כאחד.

    השיקולים לפתיחת חברה בעזרת עורך דין פתיחת חברה

    עורך דין פתיחת חברה הינו הכתובת הראשונה אותה צריך לבקר אדם המעוניין לפתוח חברה בע"מ. הרבה מאד יזמים בוחרים להקים חברה משום הסיכון העסקי שהם לוקחים בחשבון, מתבטא בבעלי המניות של החברה שכוחם מוגבל עד לגובה השקעתם בחברה ולא מעבר לה. אם כן, מהם השיקולים לפתיחת חברה:

    • חברה בע"מ מהווה אישיות משפטית המופרדת מבעלי המניות, וככזו, יזמים יכולים ליטול באמצעותה סיכונים מחושבים וזאת לצורך קידום החברה ובכך קידום כלל המשק ללא חשש (כמובן בסייגים) להונם העצמאי.
    • עוסק מורשה, גם חברה היא עוסק מורשה, אך בשונה מהאדם הפרטי שהוא עוסק מורשה יחידני, החברה היא עוסק מורשה תאגידי. על כן, מלבד חובות ואחריות משפטית שונה בין העוסקים כאמור, כך גם חישובי המס וחובות הדיווח שהם שונים.

    בחירת סוג ההתאגדות חברה בע"מ, חברה שאינה בע"מ, שותפות או עוסק מורשה יחידני, היא שאלה שלא קשורה רק בתשלומי המס, או באחריות המשפטית של כל צד, היא שאלה הרבה יותר מורכבת אשר לה מלבד הנפקות המשפטית שבה יש גם היבטים רבים נוספים אשר אמורים להיבדק לפי הלקוח הפרטני והצרכים שלו. עורך דין פתיחת חברה הוא האיש הנכון עבורכם

    עורך דין לפתיחת חברה

    אם כן ישנם שיקולים רבים המאפשרים לבעלי עסקים ויזמים פרטיים להגשים ולפעול באמצעות הקמת חברה בע"מ שהיא דרך כלכלית ומשפטית משתלמת בהגשמת היעד לשגשוג כלכלי ולערך העסק כחברה בע"מ המבצעת עסקאות בסדרי גודל המחייבים אותה בתהליכים כדי שיהיה ניתן לעבוד איתה כחברה בע"מ. אם הנכם יזמים ובעלי עסקים המעוניינים להקים חברה, בדרך הנכונה ביותר להשגת מטרותיכם, הנכם מוזמנים ליצור קשר עם משרד עורכי הדין אנר אבילוב המתמחה בדיני חברות ובין היתר בחירת סוג ההתאגדות המתאים ביותר ללקוח, תקנונים, הסכמי מייסדים או הסכמי שותפים, עריכת חוזים וליווי וייעוץ שוטף לכל סוגי התאגידים לרבות חברות, שותפויות ועמותות.

    חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום