השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    ליטיגציה אזרחית

    עורך דין ליטיגציה אזרחית

    ליטיגציה אזרחית, זה תחום משפטי אשר עוסק בהעלאת טענות הלקוח בפני בית המשפט בצורה כזאת שבית המשפט יקבל את צדקת טענותינו, או למצער, בדרך של העמדת תפיסת טענותיו של הצד שכנגד במבחן. הווה אומר, לערער את טענותיו ובמיוחד את המסקנה העולה ממנה.  ליטיגציה היא בעצם אומנות ההתדיינות או אומנות הטיעון, ומי שעוסק בתחום זה במשפטים הוא ליטיגטור.

    מתי ישנו צורך בליטיגציה אזרחית?

    למעשה כל סכסוך אזרחי או מסחרי, לרבות בתחום החוזי, הכספי, הרכושי או הנזיקי מחייב התערות של ליטיגטור כבר בשלב הראשון, ליטיגטור אשר ידע לנווט את הסירה אל היעד הנכסף, בדרך ובצורה המיטבית והמשתלמת ביותר ללקוחו. מתי מפעילים את מתג הליטיגציה האזרחית? הנה כמה נקודות שיבהירו זאת:

    • כל סכסוך אזרחי או מסחרי מצריך התערבות של ליטיגטור. הסיבה לכך פשוטה, הואיל ואין כל ערובה שסכסוך מסוים לא יגיע לבית המשפט, עורך דין שמתמחה בליטיגציה יפעל במעשיו בדרך וצורה הצופה פני משפט ועל כן ימנע מחשיפת פרטים מסוימים.
    • דמות הליטיגטור מוכרת לרובנו מסרטי הוליווד רבים, הזכורה מכולן היא דמותו של השחקן – רוברט סלדן דובאל, אשר גילם את טום הייגן – ה'קונסיליירי' של הסנדק. מדובר בדמות של פרקליט כריזמטי, אסטרטג, איש האשכולות בתחומים רבים, גם מחוץ לעולם המשפט, היודע לקדם ולהגשים ולהזיז עולמות. הוא איש המילים השולט בחוקים, תקנות וכללים.
    • ליטיגציה אזרחית היא דרך התדיינות בה שוטחים עורכי הדין את טענותיהם בצורה שתרתק את האולם ובעיקר את השופט היושב בדין, המביע עניין כמוס לעורך דין שיפיח חיים בדיוני התיקים.

    עורך דין ליטיגציה אזרחית בהופעה חיה

    לטיגציה אזרחית וכמובן שלשמש עורך דין ליטיגציה אזרחית, זה הוא הצד החי של ייצוג עורכי הדין במפה המשפטית. לא חשוב רק לדעת את כל החוקים וההליכים המשפטיים, אלא יש לדעת גם איך לשזור את אותן טענות בהתדיינות משפטית ממולחת, חסרת פשרות ואמפטית, מול השופט ולגרום לו ליצור עניין בצד הנכון. משרדו של עורך הדין אנר אבילוב, מתמחה בתחום הליטיגציה אזרחית והמסחרית, בייצוג תובעים ונתבעים כאחד, בתביעות מגוונות, מורכבות וסבוכות בתחום האזרחי, המסחרי לרבות בדיני החוזים, הפרתם וקיומם, בדיני נזיקין, ותובענות ייצוגיות. הנכם מוזמנים ליצור קשר עם משרד עורכי הדין אבילוב.

    ליטיגציה אזרחית

    עו"ד ליטיגציה אזרחית

    כל הסרטים הספרים והסדרות בתחום המשפט הם על עורכי דין ליטיגטורים, על כן מדובר בדמות המשפטית המוכרת לנו ביותר. ליכולותיו וכישוריו השונים של הליטיגטור השפעה מכרעת על תוצאות התיק כבר מהפגישה הראשונה. לעורך דין בתחום הליטיגציה נדרשות יכולות רבות החל מהכרת תקנות סדר הדין הקובעות את הכללים וההליכים בבתי המשפט והטריבונלים השונים על פיהם גוזר עורך הדין את פעולותיו, עד יכולות ניתוח אסטרטגיות ותרגום הניתוח לפעולות טקטיות נכונות וכלה ביכולות ורבאליות שונות לצורך השגת המטרה האולטימטיבית של הלקוח האינדיבידואלי.

    אז מהי למעשה ליטיגציה?

    תפקידו של ליטיגטור מתחיל כבר בפגישה הראשונה עם הלקוח: הכרת הסיפור של הלקוח לפרטי פרטים, לשאול את כל השאלות הנדרשות ביחוד את אלו שלא נוכחות ללקוח לאחר מכן, זה ממשיך בשעות עבודה רבות בין כותלי המשרד, הכוללת לימוד מעמיק עד לשליטה מוחלטת בכל העובדות והמצב המשפטי בתיק מטענות המשרתות את אינטרס הלקוח ועד טענות של הצד שכנגד.

    תפקידו של ליטיגטור טוב, בשונה מהדעה הרווחת, אינו לדעת לדבר טוב ונכון בבית המשפט, נהפוך הוא, תפקידו של ליטיגטור הוא לכתוב, כן לכתוב. לכתוב כך שלא יהיה צורך כלל להגיע למצב שהוא צריך לדבר בבית המשפט.

    הכתיבה היא למעשה ההזדמנות הראשונה של הליטיגטור להציג בפני בית המשפט הנכבד את טענות הלקוח ושכנע את בית המשפט בצדקת טענותינו, או למצער העמדת תפיסת טענותיו של הצד הנגדי במבחן. הכנעת טענות הליטיגטור בשלב הזה אמורים להיות מובלים במילים "יש רק הזדמנות אחת לעשות רושם ראשוני".

    לטענות הראשונות של הליטיגור בפני בית המשפט ודרך הבאת הטענות הנ"ל על ידי הליטיגטור, יש השפעה משמעותית ואף מכרעת על בית המשפט והרושם שבית המשפט מקבל על הליטיגטור.

    חשיבות עורך דין ליטיגציה אזרחית

    הליטיגטור לא יכול להסתמך על מזל, ליטיגטור חייב להכיר טענות אפשריות, להיות מוכן לשלוף טענות חלופיות, ולהיות מוכן למצבים משתנים. חובות אלו דורשות מליטיגטור להיות מומחה במשלח ידו, להיכר את הפסיקה העדכנית ביותר בתחומי עבודתו לרבות בסדרי הדין, ראיות ומשפט המהותי בתחום עיסוקו. כמו שנאמר בעבר, סוד ההליכה על המים טמון בידיעה היכן מונחות האבנים.  משרדו של עורך הדין אנר אבילוב הינו משרד בוטיק המתמחה בליטיגציה (ייצוג – בעלי דין בבתי משפט) מורכבת ומגוונת במשפט האזרחי והמסחרי, ההסכמים/חוזים, תביעות נזיקיות וייצוגיות.

    חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום