השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין חברות

    עורך דין חברות אנר אבילוב

    המושג חברות הוא שם נרדף לתאגידים. דיני תאגידים הם חלק מהמשפט האזרחי המתייחסים למעמדם של התאגידים ובתוכם הזכויות והחובות. המושג חברה בע"מ הינו חברה בערבון מוגבל. הרעיון המשפטי העומד מאחורי המושג תאגיד – חברות, הוא שהחברה היא אישיות משפטית נפרדת מבעלי מנינותיה ואורגניה האחרים, שבמסגרתה מתנהלת כל הפעילות העסקית, אך כאמור. המייסדים של החברה הם בדרך כלל בעלי מניות. המניה מהווה מכלול של זכויות וחובות חוזיות של בעל המניות בחברה. מכאן שאחריות בעלי המניות לחובות החברה הוא  עד לסכום הון המניות שהונפק לבעלי המניות. תפקידו של עורך דין חברות, הוא למעשה בכמה מישורים כאשר רוצים להקים חברה בע"מ, לדוגמת עריכת מסמכי היסוד של החברה. עורך דין חברות, ממונה על ניהול כל עניינה המשפטיים של החברה, והוא מתמחה בכל הנוגע לדיני חברות וכן בדיני חוזים. משרד עורכי הדין אנר אבילוב, הינו משרד המתמחה בתחום האזרחי והמסחרי, ובין אלה בעריכת חוזים, בייצוג חברות ויחידים בתביעות חוזיות, נזיקיות וקנייניות מורכבות, בכללן גם תובענות ייצוגיות.

    תפקיד עורך דין חברות

    נושא דיני חברות, אמנם נגזרת בתוך תחום המשפט האזרחי, אך דיני תאגידים יש בהם חוקים והליכים שונים מהמשפט האזרחי הרגיל. עורך דין חברות, הוא בעצם זה שמנהל את ענייניה המשפטיים של החברה בע"מ, עורך את החוזים שלה המגדירים בין היתר את החובות והזכויות של החברה כלפי ספקיה, עובדיה ולקוחותיה. להלן מספר עניינים בהם עוסק עורך דין חברות:

    • עריכת מסמכי היסוד של החברה – את מסמכי היסוד של החברה ובין היתר תקנון, הצהרת דירקטורים ראשונים ומסמכים נוספים הנחוצים לצורך הקמת חברה, מגישים לרשם החברות בכדי לאפשר את פתיחת העסק.

    בחינת שם העסק – כאשר יזם מקים את החברה שלו ובוחר שם לחברה, תפקידו של עורך דין חברות הוא קודם כל לוודא שהשם הנבחר אינו קיים במאגרי המידע הרשמיים כגון ברשם סימני מסחר לדוגמה, או שהשם אינו בגדר מותג מוכר  ובעצם לא מפר זכויות יוצרים או סימני מסחר של תאגידים אחרים ובכך אינו מטעה את הציבור.

    • מגבלות אישיות על פתיחת החברה – לפני פתיחת החברה על עורך דין חברות לוודא שאין מגבלות פרטיות על בעל העסק כמו: אדם שפשט רגל, בדיקה אצל רשם ההוצאה לפועל שאין צווים האוסרים על אדם מלהקים עסק, כגון חייבים מוגבלים באמצעים וצווים שיפוטיים של בתי משפט, לדוגמה אם הוצא צו בית משפט על ידי שופט שאוסר על אדם לפתוח חברה או להיות מעורב בעניינה.
    • עריכת תקנון החברה – תקנון החברה מהווה למעשה את מורה הנבוכים של החברה וכל מי שקשור בה לברות בעלי מניותיה, דירקטוריון והנהלת החברה. בין אם יש בחברה אדם אחד מייסד או מספר שותפים, ישנה חשיבות בעצם כתיבת התקנון המהווה אבן דרך למסלול החברה עצמה.

    הדרך לחברה עוברת דרך עורך דין לחברות

    כאשר יזם מעוניין להקים עסק בסדר גודל של חברה, ישנם לכך דיני חברות המעוגנים בחוק המדינה. הדרך לפתיחת עסק היא לא פשוטה. מצד אחד עסק מניע את גלגלי הכלכלה ויזמות היא עניין מבורך מאד, ומן הצד השני, על עצם בחירת שם לחברה שמים משקל כבד בכדי לא להפר חלילה סימני מסחר  או לגרום להטעיית הציבור, כל שכן בבדיקת עניינים נוספים עליהם החוק שם דגש. עורך דין חברות הוא אדם המתמחה בכל דיני החברות והתאגידים, שידע ללוות את המייסד או המייסדים ולנהל את כל ענייניה המשפטיים מרגע הקמתה של החברה ובהמשך דרכה, בדיוק כפי שמלווים עורכי הדין המומחים לדיני חברות במשרד עורכי הדין אנר אבילוב. משרד עורכי הדין אנר אבילוב הינו משרד בוטיק עם ניסיון עשיר בתחום דיני החברות אשר ייצג בתחום המסחרי תביעות מורכבות

    עורך דין חברות

    עורך דין דיני חברות

    דיני חברות הוא מכלול של חוקים הכוללים בין היתר את חוק החברות, חוק ניירות ערך, חוק החוזים, דינים צרכניים ועוד, העוסקים במעמדם המשפטי של תאגידים – חברות, שותפויות, עמותות ועוד. תפקידו של עורך דין דיני חברות הינו אם כן לעסוק בכל ענייני החברה מרגע קבלת החלטה להקמתה, מתן ייעוץ משפטי למייסדי החברה, קרי התאגיד, ועד לפירוק החברה בעת הצורך. התאגיד הינו גוף בעל ישות משפטית ועצמאית ונפרדת מבעלי מניותיה. לתאגיד כאישיות משפטית נפרדת מבעלי מניותיה, זכויות וחובות משלה. בישראל תחת המושג "תאגיד" יש איגוד של מספר ישויות שונות כגון: חברה, עמותה, אגודה ועוד, כאשר החברה מאגדת בתוכה אנשים למען מטרה משותפת של השאת רווחים. הקמתה של החברה בישראל מבוצעת על פי חוק החברות ברשם החברות. כל הליך חוקתי הנוגע לעניין החברה נעשה באמצעות עורך דין דיני חברות, אשר מלווה את החברה מרגע הקמתה ורישומה ברשם החברות ועד הגיעה לפירוק באם הדבר נדרש. משרד עורכי הדין אנר אבילוב, הינו מהבולטים בתחום דיני חברות ומסייע רבות לכל לקוחותיו בפתרון סכסוכים ושאלות משפטיות מורכבות ביותר.

    כיצד בוחרים עורך דין דיני חברות?

    הקמת חברה בע"מ מעוגנת על ידי חוק החברות. כל אדם יכול ורשאי להקים חברה (למעט מי שהדין מגדיר במדויק כגון פושטי רגל). ובכפוף לתנאים מסוימים כגון: מטרות החברה אינן נוגדות את חוקי המדינה, היא איננה בלתי מוסרית ואיננה נוגדת את תקנת הציבור ומתייחסת לכתיבת וקיום חוזים. עורך דין דיני חברות מלווה את החברה מרגע הקמתה, דרך מתן ליווי וייעוץ משפטי בתחום דיני החברות, ייצוג משפטי בסכסוכים עסקיים, ועד ליווי בפירוק החברה על פי חוקי מדינת ישראל. אם אתם חושבים להקים או לקנות חברה, הנה כמה נקודות חשובות שיסייעו לכם להקים את החברה צעד אחר צעד עם עורך דין נכון לדיני חברות:

    עורך דין תאגידים

    • עורך דין המתמחה בדיני חברות, אמור להתמחות ספציפית בדיני חברות ולא בין היתר. תחום דיני החברות הוא תחום רחב מאוד, הוא קשור אמנם לתחום הליטיגציה ותחום דיני החוזים, אך מי שעוסק בתחום זה אינו יכול להיות בקיא מספיק בדיני החברות אם מלבד תחום דיני החברות הוא עוסק בעוד הרבה תחומים אחרים.
    • נקודה קריטית לבחירת עורך דין דיני חברות היא ניסיונו בתחום ההתמחות. עורך דין אשר אינו בקיא בכל הליכי תהליך הקמת חברה ואיננו בקיא בכתיבת חוזים, עלול לגרום נזק רב עוד בתחילת הדרך בהקמת החברה. על כן יש לבחון האם עורך הדין אותו בחרתם לייצג את החברה אותה ברצונכם להקים בקיא בתחומו, עם ניסיון עשיר בייצוג לקוחות בתחום המסחרי ויודע להסיק דבר מתוך דבר בעת ייצוג תובענות משפטיות סבוכות.

    ליווי עורך דין דיני חברות

    הצורך בליווי עורך דין דיני חברות הבקיא בתחום האזרחי ובתחום המסחרי נחוץ מאוד. עורך דין לדיני חברות ידע לתת ייעוץ משפטי נכון עוד טרם הקמת החברה, ובראיה מקצועית קדימה, יידע איך להסיר את כל המכשולים העלולים לקרות בהמשך הדרך על ידי כתיבת תקנון חברה, הסכם מייסדים או הסכם בעלי המניות, וכל זה כדי להסדיר את פעילותה התקינה של החברה כבר בשלב ההתחלתי של בניית היסודות, כי אם היסודות רופפים, שום תיקון עתידי לא יעזור.  נקלעתם לסכסוך בחברה או בשאלה משפטית מורכבת? משרד עורכי הדין אנר אבילוב מדורג כאחד ממשרדי עורכי הדין המוערכים ביותר בתחום. במקום לשבור את הראש בשאלות משפטיות סבוכות, צרו קשר עם משרד עורכי הדין אנר אבילוב.

    חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום