השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין לרכישת דירה

    עורך דין רכישת דירה

    בעת רכישת דירה, על הרוכשים להיות מודעים בפני מה הם עומדים, משום שקניית דירה אינה עוד מוצר צריכה הנקנה בחנות, אלא מצריך ליווי  משפטי לאורך כל ההליך עוד מהשלב הטרום חוזי, עורך דין הבקיא בכל המהלכים אליהם יש להיערך בעת רכישת דירה. יש להבין שבעת קניית/רכישת דירה ישנם בדיקות רבות שיש לערוך הרבה לפני שטיוטת הסכם המכר התחילה להיכתב, לבצע תכנון מס מיטבי ללקוח הספציפי,, בדיקות ותכנונים נוספים כאמור להלן. עורך הדין אנר אבילוב, בעל הידע והכישורים הנדרשים כדי ללוות עסקאות מכר או רכישת דירות הן בבניינים והן צמודי קרקע. משרד עורכי הדין אנר אבילוב, הינו משרד בוטיק המתמחה בעריכת חוזים בתחום האזרחי, וכן בפתרון סכסוכים ושאלות משפטיות מורכבות.

    עורך דין קניית דירה

    החלטתם לרכוש או למכור דירה. בין אם זו פעם ראשונה עבורכם, או בין אם מדובר בדירה נוספת להשקעה, ברכותנו. אך, חשוב שתדעו, שכל מכירת או רכישת דירה, חייבת לכלות שלושה שלבים בלעדיהם אין:

    שלב ראשון – בדיקה קניינית; בדיקה תכנונית; בדיקה מימונית, בדיקות מיסויות – תכנון מס מיטבי ללקוח; בדיקה פיזית של הנכס.

    שלב שני – משא ומתן לעריכת ההסכם; עריכת ההסכם תוך התאמתו לאינטרסים של הלקוח.

    שלב שלישי – חתימה על ההסכם; רישום הערת אזהרה ומשכון; דיווח למיסוי מקרקעין; תשלומי מס; מסמכי משכנתא; רישום זכויות.

    צעד משמעותי זה בחייו הבוגרים של כל אדם, מחייב אותו לא להתפשר באיכות העבודה המשפטית הדרושה לצורך ביצוע עסקת רכישת/מכירת דירה, על כך אמרו חכמים "טעמה המר של איכות ירודה נשאר זמן רב, לאחר שפג טעמו של המחיר הנמוך". מכאן, שלצורך ביצוע מיטבי של עסקה מסוג זה, עסקה כזו חייבת להיות מלווה על ידי עו"ד מיומן המתמחה בעסקאות רכישת/מכירת הדירות.

    סיבה נוספת לכך היא גם סגים שונים זכויות נרכשות אותן יש להבין, ובין היתר: בעלות פרטית, חכירה, שכירות,

    דמי מפתח או הגנת הדייר.

    חשיבות ליווי ע"י עורך דין לקניית דירה

    בעת רכישת דירה, חייב אדם לדעת את מצבו הפיזי, הקנייני, המשפטי והמיסוי של הדירה הנרכשת או הנמכרת. משרד עורכי הדין אנר אבילוב, הינו משרד המתמחה בייצוג רוכשים או מוכרים בעסקאות מכירת/רכישת דירות ובעריכת חוזים וכן בפתרון סכסוכים בעיות משפטיות מורכבות ביותר. צרו קשר עם משרד עורכי הדין אנר אבילוב, לקבלת ליווי מקצועי  לרכישת או מכירת דירה.

    חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום