השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין פירוק חברות

    משרד עורכי דין פירוק חברות – אנר אבילוב

    לפעמים מתעורר צורך לפרק חברה קיימת. יכולים להיות סיבות מגוונות אשר בגינן יכול לקום הצורך לפרק חברה, למשל: העדר פעילות; חדלות פירעון; פירוק חברה; מכירת פעילות חברה; חילוקי דעות בלתי ניתנים לגישור בין בעלי המניות ועוד. כפועל יוצא מכך, גם דרכי פירוק חברה מגוונות, על ידי נושה, על ידי בעלי מניות, על פי צו שיפוטי. בכל אחד מהמקרים כאמור, ישנו צורך בליווי משפטי מקצועי, הן לצורך תכנון מיטבי של ההליך הרצוי והנכון יש לומר לכל מקרה ומקרה, והן בכדי לבחון חלופות לפירוק במצבים בהם ניתן לשמר את חיי החברה בדרכים חלופיות. משרד עורכי הדין אנר אבילוב הינו משרד המתמחה בתחום המשפט המסחרי, לרבות בייצוג חברות ועוסקים יחידניים, בתביעות אזרחיות ומסחריות מורכבות, בעריכת חוזים ועוד הוא משמש גם עורך דין פירוק חברות.

    עורך דין פירוק חברות – הליך פירוק חברה – תאגיד

    דיני פירוק חברות הינם מערכת של דינים העוסקים בכל הנעשה בתהליך הפירוק של חברה. כמו הברור שעורכים בתחילת דרכה וטרם הקמתה של חברה שכרוכה בהכרת הדינים המחייבים את יסודה התקין על פי הדין לרבות בבחירת השם כך שלא יפגע בסימני מסחר  של אישיות משפטית אחרת או יטעה במשמעותו משפטית ועד כתיבת חוזה החברה, כך גם בפירוק חברה. ישנם שלשוה סוגי פירוק חברה:

    • פירוק מרצון – כאשר החברה התקיימה רק לפרק זמן מסוים שלפי תקנון החברה הסתיים או כאשר התקבלה החלטה בקרב מייסדי החברה להפסיק את קיום החברה מכל סיבה;
    • פרוק בפיקוח בתי המשפט – הוא גם פירוק מרצון המתבצע על ידי בעל מניות או נושה החברה, המבקשים את פיקוחו של בית המפשט בהליך הפירוק של החברה.
    • פירוק על ידי בית המשפט – בקשה לפירוק חברה על ידי בית משפט מתבצעת בעקבות בקשה של החברה, משתתף או נושה החברה אשר מוגשת לבית המשפט המחוזי. יש ליתן פומביות לבקשה מסוג זה כך שצדדים נוספים ובעלי עניין יוכלו להצטרף ו/או להתנגד לה.האם ניתן להמנע מפרוק חברה?

    לא כל חברה שהגיע למבוי סתום צריכה להגיע למצב של פירוק או בקשה לפירוק החברה. ישנם גם מצבים שקיימות חלופות או הליכים נוספים מלבד פירוק החברה. כיום, ההעדפה היא ראשית הבראת החברה ולא לפירוקה, לשם כך יש להיוועץ עם עורך דין פירוק חברות. משרדו של עורך הדין אנר אבילוב הינו משרד המתמחה בייצוג חברות המעוניינות להתפרק ולהפסיק פעילותן.

    חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום