השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין ליטיגציה מסחרית

    עורך דין ליטיגציה מסחרית אנר אבילוב

    בשונה מהתפיסה הרווחת, אומנות הליטיגציה או בשמה העברי אומנות הטיעון/הייצוג, בין אם בתחום האזרחי, בתחום המסחרי או בכל תחום משפטי ליטיגטורי אחר, אינה מסתכמת ביכולת ההצגה הוורבאלית של הטוען, אלא ביכולתו של הטוען להציג את טיעוניו כבר בכתב התביעה/כתב ההגנה כך, שלא יהיה כל צורך לדבר בבית המשפט. מדובר למעשה באומנות, כן אומנות העומדת בפני עצמה, המצריכה חשיבה אסטרטגית, יכולת תגרום האסטרטגיה לפעולות טקטיות, וכישורים ספרותיים מורכבים, כאשר יכולת זו בפני עצמה היא אתגר אורייני משמעותי מאחר שהיא משתייכת לעולם דיסציפלינרי שונה. ליטיגטור נדרש לשלוט ביכולות, בשיטות ובכלים מעולמות טקסטואליים הן משפטיים והן אחרים כמו היסטוריה, מדע, כלכלה ועולמות תוכן שלמים ונוספים הבאים יחד עם היכרות משפטית רחבה בתחום עיסוקו (במקרה זה בתחום המשפט המסחרי).

    משרד עורך דין ליטיגציה

    עולם הליטיגציה המסחרית, היא למעשה ייצוג בתחומי – הכלכלה, המסחר, הקניין, וכל זה כמעט תמיד תחת חסות חוזית ונזיקית. עולם המשפט המסחרי בכלל, זה עולם חוזי, המסחר וכפועל יוצא ממנו – התאגידים, הם למעשה אגד של חוזים.  משרד עורכי הדין אנר אבילוב, הינו משרד בעל ניסיון עשיר בתחום המשפט המסחרי בכלל, ובליטיגציה המסחרית בפרט. כמו כן, מתמחה משרדו של עורך הדין אנר אבילוב גם במתן ייעוץ וליווי שוטף לחברות, לעצמאיים, לקוחות, יזמים ומשקיעים בתחום המסחר.

    עורך דין ליטיגציה מסחרית – מה נדרש

    להיות עורך דין ליטיגציה, זה בעצם לדעת להציג טענות, בדרך ובצורה שיש בה כדי לשכנע את היושב בדין – כבוד השופט, בצדקת טענותיו, או למצער להעמיד במבחן את טענות הצד שכנגד.. לכל ליטיגטור שיטות ההצגה והשכנוע להם הוא מאמין, שיטות איתן עובד הליטיגטור מותאמות באופן אופטימאלי לערוך הדין שמייצג את התיק. אך כל ליטיגטור מבין, שהמטרה היא דבר נזיל, היא משתנה בשים לב לנסיבות שונות, לפעמים המטרה היא לנצח, לפעמים המרטה היא להקטין את הנזק לחברה, לכל מטרה הדרך, הזמן, והשיטה שלה, ישיש לתת לגביה את הדין, שיש לתכנן אותה בקפידה, וללכת איתה לאורך…

    אם אתם זקוקים לייצוג עורך דין ליטיגציה מסחרית, הנכם מוזמנים ליצור קשר עם משרד עורכי הדין אנר אבילוב, המתמחה בתחום המסחרי בכלל ובתחום הליטיגציה בפרט. כמו כן מתמחה משרד עורכי הדין בפתרון סכסוכים אזרחיים ומסחריים, עריכת חוזים, תביעות חוזיות ונזיקיות, ומתן ייעוץ שוטף לחברות ויחידים כאחד.

    עורך דין ליטיגציה

    עורך דין ליטיגציה

    מערכת המשפט מתבססת או לפחות אמורה להתבסס – על צדק! אך הצדק לבדו אינו מהווה ערובה לזכייה בבית המשפט. מי שאמור להוביל את התובע/הנתבע ליעד הנכסף והנכון עבור הלקוח הפרטני, הוא עורך דין המתמחה בייצוג וטיעון בבתי המשפט, עורך דין ליטיגציה מוגדר בז'רגון המשפטי – "ליטיגטור".  דמות הליטיגטור מוכרת לרובנו מסרטי הוליווד רבים, הזכורה מכולן היא דמותו של השחקן – רוברט סלדן דובאל, אשר גילם את טום הייגן – ה'קונסיליירי' של הסנדק. מדובר בדמות של פרקליט כריזמטי, אסטרטג, איש האשכולות בתחומים רבים, גם מחוץ לעולם המשפט, היודע לקדם ולהגשים ולהזיז עולמות. הוא איש המילים השולט בחוקים, תקנות וכללים.

    עורך דין ליטיגציה אנר אבילוב

    ליטיגטור טוב, מתחיל לתכנן את צעדיו להשגת התוצאה הטובה ביותר בנסיבות המקרה שעומד בפניו כבר בפגישה הראשונה. לפני שליטיגטור מתחיל עבודתו הוא קובע את המטרה, את היעד אליו הוא רוצה להגיע בפרק הזמן הקצר ביותר האפשרי.אך הדרך אל אותו יעד נכסף נסללת באמצעות טענת טיעונים בפני בית המשפט, הצד שכנגד, או שניהם יחד בדבר צדקת טענותינו, או למצער, בדרך של העמדת תפיסת טענותיו של הצד הנגדי במבחן. הווה אומר, לערער את טענותיו ובמיוחד את המסקנה העולה ממנה.

    עורך דין ליטיגציה – בניית עמדה

    אז איך בדיוק בונה הליטיגטור – עורך דין ליטיגציה, את עמדתו? באמצעות טיעון אחד או מספר טיעונים. ואיך בנוי טיעון? טיעון בנוי מאוסף של טענות שמובילות אותנו להנחות, ההנחות מובילות אותנו למסקנות הרצויות: מעלים טענות – מניחים הנחות – מצביעים על עובדות – ומגיעים למסקנה. באלו כלים משתמש הליטיגטור, לבניית טיעונים שמובילים את כלל הצדדים הרלוונטיים למסקנות הרצויות? ראיות; חקריה ראשית מבוססת על אסמכתאות (כן קראתם נכון, חקירה ראשית טובה מונעת אפשרות לחקירה נגדית מוצלחת), חקירה נגדית מסועפת וכמובן באמצעות 'שלושת המוסקטרים' כפי שאני קורה להם – אתוס, פאטוס, לוקוס.

    אתוס: אתוס היא שיטה של העלאת טענה על ידי אדם שנתפס בעיני המאזין, כאדם בעל סמכות שדבריו נתפסות כעובדות אמינות. משמע, כי האדם שמעלה אותה הוא אדם בעל הידע והוא בעל הסמכות להעלות טענה מסוג זה.

    פאטוס: היא שיטת טיעון שפונה לרגש של המאזין. אנו רוצים לעורר רגשות שונים אצל המאזין בקשר למטרה שאנו רוצים להשיג. למשל פחד, שמחה, עצב, בהלה, הזדהות, התרגשות וכדומה. עושים זאת באמצעות דוגמאות היסטוריות, ציטוטים, אירועים שקרו כולל מבטא, קול גבוה או נמוך לפי העניין, הבאות פנים, שקט למספר שניות וכדומה. זאת שיטה מקובלת במצב בו הטוען מעוניין לבנות הזדהות בין המאזין לבין הטוען, בונים רגש של הזדהות. דוגמא יפה לכך, היא נאום הפצצה הגרעינית של אירן שנעשתה על ידי בנימין נתניהו (ראשד ממשלת ישראל במועד הרלוונטי) בעצרת הכללית של האו"ם.

    לוגוס: זאת שיטה שפונה להיגיון וללוגיקה של המאזין. אולם, היגיון ולוגיקה אינם אחד הם, וישנה טעות רווחת בקרב ליטיגטורים רבים שחושבים שמדובר באותו הדבר. היגיון הוא סובייקטיבי, ואילו לוגיקה היא אובייקטיבית. אם הליטיגטור שוכח הבדל זה, הוא עשוי להוביל לתוצאה הפוכה דווקא מהתוצאה הרצויה. מכאן, שכאשר ליטיגטור מעוניין להצביע על היגיון, הוא חייב להצביע על ההיגיון הרצוי במפורש. מדובר בטיעון מסוכן, כזה שעושים בו שימוש במשורה, ורק במקרה בו הדעה הרווחת תואמת את דעתו של הליטיגטור.

    כך, תוך שילוב נכון ומידתי של 'שלושת המוסקטרים', בשים לב לתרגילים טקטיים של שימוש בתחבולה ושימוש נכון בראיות במועדים הנכונים, יוצרים אוסף של טענות שמובילות אותנו להנחות, וההנחות כאמור מובילות את המאזין למסקנות שרצויות על ידי הליטיגטור, ובכך משיג הליטיגטור את מטרותיו.משרדו של עורך הדין אנר אבילוב הינו משרד בוטיק המתמחה בליטיגציה (ייצוג – בעלי דין בבתי משפט) מורכבת ומגוונת במשפט האזרחי והמסחרי, ההסכמים/חוזים, תביעות נזיקיות וייצוגיות.

    חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום